Producenci
Promocje
Kubuś 100% malina-jabłko 850ml - karton
Kubuś 100% malina-jabłko 850ml - karton

28,19 zł

Cena regularna: 29,97 zł

szt.
Fortuna nektar Czarna porzeczka 300ml - karton
Fortuna nektar Czarna porzeczka 300ml - karton

46,39 zł

Cena regularna: 49,38 zł

szt.
Tymbark napój jabłko-brzoskwinia 500ml - karton
Tymbark napój jabłko-brzoskwinia 500ml - karton

37,39 zł

Cena regularna: 39,82 zł

szt.
QF Woda kokosowa z liczi 320ml - karton
QF Woda kokosowa z liczi 320ml - karton

75,99 zł

Cena regularna: 80,84 zł

szt.
Frugo Ultragreen 250ml (butelka szklana) - karton
Frugo Ultragreen 250ml (butelka szklana) - karton

41,29 zł

Cena regularna: 43,89 zł

szt.
Oshee 750ml Isotonic - Grapefruit - karton
Oshee 750ml Isotonic - Grapefruit - karton

23,79 zł

Cena regularna: 25,31 zł

szt.
Serwis

Od początku działalności naszych hurtowni jedną z wielu zasad współpracy z odbiorcami detalicznymi i hurtowymi była zasada pełnego serwisu.

Wysyłamy ogromne ilości butelek szklanych (oliwy, oleje, napoje), puszek (oliwki, oliwy i oleje), opakowań plastikowych (oliwki w wiaderkach) itp. Posiadamy ogromne doświadczenie w zabezpieczaniu zamówionych produktów, tak by podczas transportu nic się nie uszkodziło.

Wiedza wiedzą a życie życiem. Statystycznie dwie paczki na 40 wysłanych wracają do nas w formie daleko odbiegającej od tej w jakiej zostały nadane, lub docierają do odbiorcy z ewidentnymi uszkodzeniami.

Nasza zasada pełnego serwisu, jest dedykowana odbiorcom którzy otrzymali uszkodzone paczki. W tym wypadku prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:

Proszę rozciąć paczkę od góry. Następnie otworzyć lub zdjąć odciętą cześć paczki. Zrobić zdjęcie. Wysłać na adres: lukasz@oliwa24h.pl - zaznaczając w temacie numer zamówienia a w treści opisać co zostało uszkodzone i w jakiej ilości.

Tryb postępowania jaki oferujemy klientom do wyboru:
- zwrot na konto za uszkodzone produkty,
- wysłanie uszkodzonych produktów na nasz koszt,
- wysłanie/dołożenie uszkodzonych produktów przy kolejnym zamówieniu.

Dbamy o jak najlepsze relację z odbiorcami a stosowanie zasady pełnego serwisu pozwala nam utrzymywać pozytywną współpracę. Klienci ponawiają zamówienia, stając się naszymi stałymi klientami.

Prowadzimy dwa profile na portalu Facebook: Hurtownia Oliwy i Hurtownia Napoje. W zakładce zdjęcia publikujemy fotografie jak pakujemy zamówienia:
- Hurtownia Oliwy - zdjęcia,
- Hurtownia Napoje - zdjęcia,

Dodatkowo na przełomie 2017 i 2018 roku utworzyliśmy album zdjęć o nazwie TROLLE MAGAZYNOWE - są tam zdjęcia przysłane przez klientów, którzy otrzymali uszkodzone paczki.


pozdrawiam
Łukasz Ostrowski
Kierownik Hurtowni EWJA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl