Producenci
Promocje
Z domu Rembowskich Sok pomarańczowy 250ml - paleta
Z domu Rembowskich Sok pomarańczowy 250ml - paleta
5 800,03 zł 5 219,99 zł
szt.
Tiger 250ml Puszka - paleta
Tiger 250ml Puszka - paleta
7 934,98 zł 7 141,49 zł
szt.
Oshee 750ml ZERO Isotonic - Lemon - karton
Oshee 750ml ZERO Isotonic - Lemon - karton
32,88 zł 30,19 zł
szt.
LFC Energy Drink 250ml - Puszka - karton
LFC Energy Drink 250ml - Puszka - karton
68,19 zł 62,69 zł
szt.
Primavera Woda niegazowana 1,5L - paleta
Primavera Woda niegazowana 1,5L - paleta
1 405,15 zł 1 264,59 zł
szt.
Fortuna nektar Czarna porzeczka 300ml - karton
Fortuna nektar Czarna porzeczka 300ml - karton
31,89 zł 29,99 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

1. Jak pakujemy napoje?
Posiadamy ogromne doświadczenie w wysyłce opakowań szklanych do klientów. Staramy się dobrze zabezpieczyć zamówione produkty by dotarły całe i nie zniszczone do odbiorcy. Jak to robimy, prezentujemy na zdjęciach na naszym profilu na Facebook - kliknij tutaj

1. Otrzymałem zamarznięte napoje, co dalej?
W sezonie zimowym przy bardzo niskich temperaturach, nasze napoje mogą zamarznąć. W tej sytuacji prosimy o pozostawienie na noc w miejscu gdzie jest temperatura pokojowa. Nie polecamy trzymać napojów i soków na parapecie w pełnym słońcu. 

1. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, co mam zrobić?
Od kilku lat z powodzeniem stosujemy w takiej sytuacji naszą politykę pełnego Serwisu. Więcej informacji - kliknij tutaj.

1. Nie dostałem zamówionych produktów, dlaczego?
Ze względu na ogromną ilość produktów w ofercie oraz zróżnicowane zamówienia klientów, wystarczy by jedna pozycja nie była dostępna na naszym magazynie i zamówienie jest automatycznie blokowane. W tej sytuacji dzwonimy albo piszemy wiadomość e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji.  

1. W mojej paczce brakuje zamówionych produktów, dlaczego?
Błąd naszego magazynu. Takie błędy nam się zdarzają, choć pracujemy nad tym by takie sytuacje pojawiały się jak najrzadziej. Zawsze prosimy o kontakt czy to telefoniczny czy e-mailowy.

1. Otrzymałem produkty z krótką datą ważności, co mam zrobić?
W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy z dołączonym zdjęciem produktu i widoczną datą. 

1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie. Nasz magazyn mimo dużej powierzchni nie nadaje się/nie jest przystosowany do odbiorów osobistych. O formach dostawy można poczytać tutaj.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl