


71,19 zł
Cena regularna:
75,70 zł

34,89 zł
Cena regularna:
37,10 zł

48,59 zł
Cena regularna:
51,66 zł

27,79 zł
Cena regularna:
29,52 zł

97,59 zł
Cena regularna:
103,84 zł

65,89 zł
Cena regularna:
71,60 zł

1. Jak pakujemy napoje?
Posiadamy ogromne doświadczenie w wysyłce opakowań szklanych do klientów. Staramy się dobrze zabezpieczyć zamówione produkty by dotarły całe i nie zniszczone do odbiorcy. Jak to robimy, prezentujemy na zdjęciach na naszym profilu na Facebook - kliknij tutaj.
1. Otrzymałem zamarznięte napoje, co dalej?
W sezonie zimowym przy bardzo niskich temperaturach, nasze napoje mogą zamarznąć. W tej sytuacji prosimy o pozostawienie na noc w miejscu gdzie jest temperatura pokojowa. Nie polecamy trzymać napojów i soków na parapecie w pełnym słońcu.
1. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, co mam zrobić?
Od kilku lat z powodzeniem stosujemy w takiej sytuacji naszą politykę pełnego Serwisu. Więcej informacji - kliknij tutaj.
1. Nie dostałem zamówionych produktów, dlaczego?
Ze względu na ogromną ilość produktów w ofercie oraz zróżnicowane zamówienia klientów, wystarczy by jedna pozycja nie była dostępna na naszym magazynie i zamówienie jest automatycznie blokowane. W tej sytuacji dzwonimy albo piszemy wiadomość e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji.
1. W mojej paczce brakuje zamówionych produktów, dlaczego?
Błąd naszego magazynu. Takie błędy nam się zdarzają, choć pracujemy nad tym by takie sytuacje pojawiały się jak najrzadziej. Zawsze prosimy o kontakt czy to telefoniczny czy e-mailowy.
1. Otrzymałem produkty z krótką datą ważności, co mam zrobić?
W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy z dołączonym zdjęciem produktu i widoczną datą.
1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie. Nasz magazyn mimo dużej powierzchni nie nadaje się/nie jest przystosowany do odbiorów osobistych. O formach dostawy można poczytać tutaj.