Producenci
Promocje
Dobrowianka 0,5l niegazowana - karton
Dobrowianka 0,5l niegazowana - karton
20,64 zł 18,57 zł
szt.
Sprite 500ml - paleta
Sprite 500ml - paleta
6 168,96 zł 5 428,68 zł
szt.
Muszynianka 1,5l Niskonasycona - paleta
Muszynianka 1,5l Niskonasycona - paleta
1 769,04 zł 1 556,75 zł
szt.
Fortuna Sok multiwitamina 100% 1l - karton
Fortuna Sok multiwitamina 100% 1l - karton
80,88 zł 72,79 zł
szt.
Mpower Energy Drink 250ml - karton
Mpower Energy Drink 250ml - karton
60,48 zł 54,43 zł
szt.
DrWitt 1l multiwitamina - zielona - karton
DrWitt 1l multiwitamina - zielona - karton
33,78 zł 30,41 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

1. Jak pakujemy napoje?
Posiadamy ogromne doświadczenie w wysyłce opakowań szklanych do klientów. Staramy się dobrze zabezpieczyć zamówione produkty by dotarły całe i nie zniszczone do odbiorcy. Jak to robimy, prezentujemy na zdjęciach na naszym profilu na Facebook - kliknij tutaj

1. Otrzymałem zamarznięte napoje, co dalej?
W sezonie zimowym przy bardzo niskich temperaturach, nasze napoje mogą zamarznąć. W tej sytuacji prosimy o pozostawienie na noc w miejscu gdzie jest temperatura pokojowa. Nie polecamy trzymać napojów i soków na parapecie w pełnym słońcu. 

1. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, co mam zrobić?
Od kilku lat z powodzeniem stosujemy w takiej sytuacji naszą politykę pełnego Serwisu. Więcej informacji - kliknij tutaj.

1. Nie dostałem zamówionych produktów, dlaczego?
Ze względu na ogromną ilość produktów w ofercie oraz zróżnicowane zamówienia klientów, wystarczy by jedna pozycja nie była dostępna na naszym magazynie i zamówienie jest automatycznie blokowane. W tej sytuacji dzwonimy albo piszemy wiadomość e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji.  

1. W mojej paczce brakuje zamówionych produktów, dlaczego?
Błąd naszego magazynu. Takie błędy nam się zdarzają, choć pracujemy nad tym by takie sytuacje pojawiały się jak najrzadziej. Zawsze prosimy o kontakt czy to telefoniczny czy e-mailowy.

1. Otrzymałem produkty z krótką datą ważności, co mam zrobić?
W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy z dołączonym zdjęciem produktu i widoczną datą. 

1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie. Nasz magazyn mimo dużej powierzchni nie nadaje się/nie jest przystosowany do odbiorów osobistych. O formach dostawy można poczytać tutaj.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl