Producenci
Promocje
Herbapol Syrop dzika róża 420ml - karton
Herbapol Syrop dzika róża 420ml - karton

71,19 zł

Cena regularna: 75,70 zł

Kubuś Waterrr Woda źródlana niegazowana 500ml - karton
Kubuś Waterrr Woda źródlana niegazowana 500ml - karton

34,89 zł

Cena regularna: 37,10 zł

szt.
Nestea Ice Tea 0,5l Herbata z brzoskwinią - karton
Nestea Ice Tea 0,5l Herbata z brzoskwinią - karton

48,59 zł

Cena regularna: 51,66 zł

szt.
Żywiec Zdrój Minerals + lekko gazowany 1,2l - karton
Żywiec Zdrój Minerals + lekko gazowany 1,2l - karton

27,79 zł

Cena regularna: 29,52 zł

szt.
Coca-Cola 500ml - karton
Coca-Cola 500ml - karton

97,59 zł

Cena regularna: 103,84 zł

szt.
Lipton 1,5l Herbata Cytrynowa - karton
Lipton 1,5l Herbata Cytrynowa - karton

65,89 zł

Cena regularna: 71,60 zł

szt.
Pytania i odpowiedzi

1. Jak pakujemy napoje?
Posiadamy ogromne doświadczenie w wysyłce opakowań szklanych do klientów. Staramy się dobrze zabezpieczyć zamówione produkty by dotarły całe i nie zniszczone do odbiorcy. Jak to robimy, prezentujemy na zdjęciach na naszym profilu na Facebook - kliknij tutaj

1. Otrzymałem zamarznięte napoje, co dalej?
W sezonie zimowym przy bardzo niskich temperaturach, nasze napoje mogą zamarznąć. W tej sytuacji prosimy o pozostawienie na noc w miejscu gdzie jest temperatura pokojowa. Nie polecamy trzymać napojów i soków na parapecie w pełnym słońcu. 

1. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, co mam zrobić?
Od kilku lat z powodzeniem stosujemy w takiej sytuacji naszą politykę pełnego Serwisu. Więcej informacji - kliknij tutaj.

1. Nie dostałem zamówionych produktów, dlaczego?
Ze względu na ogromną ilość produktów w ofercie oraz zróżnicowane zamówienia klientów, wystarczy by jedna pozycja nie była dostępna na naszym magazynie i zamówienie jest automatycznie blokowane. W tej sytuacji dzwonimy albo piszemy wiadomość e-mail z informacją o zaistniałej sytuacji.  

1. W mojej paczce brakuje zamówionych produktów, dlaczego?
Błąd naszego magazynu. Takie błędy nam się zdarzają, choć pracujemy nad tym by takie sytuacje pojawiały się jak najrzadziej. Zawsze prosimy o kontakt czy to telefoniczny czy e-mailowy.

1. Otrzymałem produkty z krótką datą ważności, co mam zrobić?
W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy z dołączonym zdjęciem produktu i widoczną datą. 

1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie. Nasz magazyn mimo dużej powierzchni nie nadaje się/nie jest przystosowany do odbiorów osobistych. O formach dostawy można poczytać tutaj.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl